Falundafa.org
 / 
el.falundafa.org

Φάλουν Ντάφα – Διαλέξεις πάνω στον Νόμο του Φο

Διδάσκοντας τον Φα στο Σαν Φρανσίσκο – Μέρος Α’


Λι Χονγκτζί, 5 Νοεμβρίου 2005




(Παρατεταμένο χειροκρότημα. Οι μαθητές λένε, «Καλώς ορίσατε, Δάσκαλε!»)


Καλημέρα! (Χειροκρότημα. Μαθητές: «Δάσκαλε, παρακαλούμε καθίστε.») Εάν καθίσω θα μπορείτε να με βλέπετε καλύτερα. Έχετε δουλέψει σκληρά. (Χειροκρότημα) Δεν έχω βγει από τη Δύση εδώ και πολύ καιρό, και πάντα ήθελα να σας δω. Τώρα είναι η ώρα των μαθητών του Ντάφα που επικυρώνουν τον Φα και σώζουν αισθανόμενα όντα, και έχετε εργαστεί σκληρά γι αυτό. Αλλά ανεξάρτητα από την κατάσταση, οι μαθητές του Ντάφα ωριμάζουν τώρα πιο πολύ από ποτέ. Και όπως συνολικά η διαδικασία της Επανόρθωσης του Φα προχώρησε σταθερά προς τα εμπρός, η γενική κατάσταση έχει αλλάξει πολύ.


Έχετε δει ότι, κρίνοντας από τις διαθέσεις των ανθρώπων απέναντι στον Ντάφα και τους μαθητές του Ντάφα, και από την ικανότητα των ανθρώπων να διακρίνουν τις επαίσχυντες πράξεις των δυσφημιστικών ΜΜΕ του ΚΚΚ, όλα έχουν αλλάξει. Όντας έτσι η κατάσταση, για τους μαθητές του Ντάφα αυτό σημαίνει δοκιμασίες κάτω από νέες συνθήκες και όρους. Και [πράγματι] έτσι είναι, όταν τα πράγματα ησυχάζουν, ένας είναι επιρρεπής στο να γίνει αμελής. Όταν η πίεση απομακρύνεται οδηγεί κάποιον στο να νιώσει χαλαρός και να μην αξιολογεί το χρόνο όπως πριν. Αλλά αυτό είναι απαράδεκτο. Το γεγονός είναι, ότι εσείς είστε καλλιεργητές, και δεν μπορείτε να έχετε την πολυτέλεια να πάψετε να είστε επιμελείς ανεξάρτητα από το είδος των περιστάσεων που αντιμετωπίζετε. Όσο πιο χαλαρά ή άνετα γίνονται τα πράγματα, στην πραγματικότητα, τόσο πιο σοβαρή είναι η δοκιμασία που αντιμετωπίζετε. Ανεξάρτητα από το πώς οι περιστάσεις μπορεί να αλλάζουν, η κατάσταση της καλλιέργειας και οι όροι της καλλιέργειας που απαιτούνται από εσάς δεν θα αλλάξουν ποτέ, και γι’ αυτόν τον λόγο δεν μπορείτε να επιβραδύνετε. Επιπλέον, όπως έχετε δει, αν και η κατάσταση αλλάζει, το μιαρό φάσμα πρέπει να καθαριστεί εξ’ ολοκλήρου. Ακόμα και τώρα ασκεί πολύ αρνητική επίδραση.


Πάρτε το Σαν Φρανσίσκο, σαν παράδειγμα. Έχω διαπιστώσει ότι το περιβάλλον στην περιοχή του κέντρου της πόλης και αυτή ολόκληρης της παραλίας δεν είναι ακόμα σε ισορροπία. Οι κακοί παράγοντες είναι εδώ ακόμα πάρα πολλοί. Η αλήθεια είναι, ότι θα πρέπει, σ’ αυτές τις τοποθεσίες να εστιάσετε. Πρέπει να πάτε όπου υπάρχουν πολλοί Κινέζοι, να τους ξεκαθαρίσετε την αλήθεια, και να σώσετε αυτές τις άσχημα-δηλητηριασμένες Κινεζικές κοινότητες. Όλοι έχετε δει ότι τα μέρη όπου ομάδες τουριστών από την ενδοχώρα της Κίνας πηγαινοέρχονται μέσα κι έξω, είναι εκείνα όπου συγκεντρώνονται. Υπάρχουν πολλοί Κινέζοι και σε άλλα μέρη της παραλίας, επίσης, αλλά είναι διεσπαρμένοι. Ο στόχος της διευκρίνισης της αλήθειας από μέρους σας είναι να σωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα αισθανόμενα όντα, και αυτοί που έχουν δηλητηριαστεί χειρότερα απ’ όλους δεν είναι άλλοι από τους Κινέζους. Επιφανειακά μιλώντας, αυτό που οι μαθητές του Ντάφα κάνουν, είναι αντίδραση στη δίωξη, αλλά στην πραγματικότητα το μέγιστο καθήκον σας είναι να σώσετε αισθανόμενα όντα, και αυτή είναι η αληθινή πραγμάτωση της επικύρωσης του Φα. Η δίωξη που έχει διαπραχτεί επί των μαθητών του Ντάφα και επί του λαού της Κίνας εξαπολύθηκε από το διεφθαρμένο κόμμα στην ηπειρωτική Κίνα, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στην ηπειρωτική Κίνα, να εστιάσετε στους ανθρώπους της Κίνας. Η Τσάινα-τάουν είναι ακριβώς αυτή η θέση που οι γηγενείς Κινέζοι προστατεύουν περισσότερο, έτσι δεν μπορείτε να την εγκαταλείψετε και να αποτύχετε σ’ αυτή την θέση, μια θέση όπου οι μαθητές του Ντάφα, χρειάζεται να έχουν τεράστια επίδραση. Για αυτόν τον λόγο πρέπει όλοι να σταθείτε και να αναρωτηθείτε σοβαρά: Είχατε μήπως την αίσθηση ότι αυτά τα μέρη παραήταν άσχημα και ήσασταν κάπως φοβισμένοι; Αλλά για σκεφτείτε το – ποιός θα έπρεπε πραγματικά να φοβάται ποιόν;


Κάτω από τη σκληρότερη των διώξεων, οι μαθητές του Ντάφα της ηπειρωτικής Κίνας δεν φοβήθηκαν και πέρασαν μέσα απ’ αυτό, έχοντας επιπλέον, στην πραγματικότητα, καλλιεργηθεί στο σημείο της ωριμότητας. Ρίχνοντας μια ματιά πίσω στα πράγματα, αν και η δίωξη φαίνεται να μην ακολουθεί τη σειρά αυτών [των πραγμάτων], δεν θα συμφωνούσατε ότι, πραγματικά, οι αλλαγές στην κατάσταση και τις διάφορες περιστάσεις που έχουν προκύψει, έχουν όλες ένα σκοπό; Είτε [κάτι οφείλεται από τις] επιθυμίες του Δασκάλου είτε από τον έλεγχο των παλαιών δυνάμεων, δεν είναι ο σκοπός πίσω από αυτό, η επιτυχής καλλιέργεια των αποστόλων του Ντάφα και η αποσύνθεση του κακού; Θα μπορούσε όλο αυτό να έχει συμβεί αυθαίρετα; Είναι μόνο ότι στους κακόβουλους ανθρώπους δεν έχει επιτραπεί να δουν την τάξη πίσω από αυτό. Όποτε [κι αν] αποφάσιζε το διεφθαρμένο καθεστώς του ΚΚΚ να εξοντώσει κάποιον, ποιος θα μπορούσε να αντέξει ακόμη και για τρεις ημέρες μόνο; Εσείς, εν τω μεταξύ, το καταφέρνετε αυτό εδώ και έξι ή επτά χρόνια, και αυτό είναι κάτι που το απαίσιο κόμμα απλά δεν θεώρησε ποτέ πιθανό. Είναι αυτό κάτι που απλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να κάνουν; Θα μπορούσαν να αντισταθούν; Έπειτα, είναι αυτά τα οποία αντιμετωπίζουμε συνηθισμένα πράγματα; Είναι αυτά πράγματα στα οποία οι απλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν; Μόνο άνθρωποι που καλλιεργούν, μόνο εκείνοι που φροντίζονται από τους θεούς, θα μπορούσαν να τα καταφέρουν. Αυτό δεν είναι αλήθεια; Έτσι δεν υπάρχει τίποτα για τους μαθητές του Ντάφα να φοβηθούν. Και αυτό ισχύει ιδιαίτερα έξω από την Κίνα – δεν είναι τα πράγματα πιο ευνοϊκά, σχετικά μιλώντας; Άρα, τι υπάρχει εκεί να φοβηθείτε; Και το πιο σημαντικό, σώζετε αληθινά ανθρώπους – ανοιχτά και με αξιοπρέπεια. Σώζοντάς από τα βάθη της, την ύπαρξή τους – και θα είναι σε θέση να το νιώσουν αυτό. Συν τοις άλλοις, καθώς πηγαίνετε για το ξεκαθάρισμα της αλήθειας, η καλοκαγαθία που εκπέμπετε και οι ορθές σκέψεις που προβάλλετε αποσυνθέτουν το κακό, αφυπνίζοντας αυτές τις ζωές που σώζετε και βοηθώντας τες να ανακτήσουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Αυτό μπορεί πραγματικά να οδηγήσει έναν άνθρωπο να έρθει [σε κατάσταση], να δει λογικά αυτά τα πράγματα από μόνος του. Και φυσικά, μόλις ξυπνούν οι άνθρωποι, τα πράγματα είναι αμέσως διαφορετικά.


Υπάρχουν επίσης μερικοί μαθητές που δεν έχουν καλή κατανόηση των αλλαγών στην κατάσταση που έχει προκύψει λόγω της Επικύρωσης του Φα, και αυτό το φαινόμενο, που ισχύει για μια χούφτα περιπτώσεις, μπορεί να ιδωθεί σε κάθε περιοχή. Δηλαδή, κάθε φορά που η πρόοδος του Ντάφα εισέρχεται σε ένα νέο στάδιο, υπάρχουν μερικοί μαθητές που αξιολογούν την καλλιέργεια του Ντάφα με ανθρώπινο σκεπτικό. Η πορεία της καλλιέργειας των αποστόλων του Ντάφα είναι τέτοια που η καλλιέργειά σας δεν περιλαμβάνει την αποκοπή σας από τον καθημερινό κόσμο, τέτοιο είναι το μονοπάτι. Έτσι, όπως καλλιεργείστε στην κοινωνία των απλών ανθρώπων, είτε μολύνεστε από τη συνηθισμένη κοινωνία είτε αλλάζετε [αυτή] την συνηθισμένη κοινωνία. Έτσι ακριβώς είναι. Κατά συνέπεια, καθ' όλη τη διάρκεια της πορείας της Επανόρθωσης του Φα, ο Ντάφα τα μετασχηματίζει όλα με ταχύτητα αστραπής, ενώ οι απόστολοι του Ντάφα επικυρώνουν τον Φα, σώζουν τα αισθανόμενα όντα, και εξαλείφουν το κακό που διώκει τους απόστολους του Ντάφα. Οι αλλαγές στη γενική κατάσταση θα συνεχίσουν ασταμάτητα να επιφέρουν στον ανθρώπινο κόσμο διαφορετικές καταστάσεις από συμβάντα σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Σ’ αυτό αναφέρονται οι μαθητές όταν μιλούν για «την πρόοδο της Επανόρθωσης του Φα.». Αλλά μόλις προφανείς αλλαγές στην κατάσταση των πραγμάτων [αρχίζουν να] συμβαίνουν, μια χούφτα μαθητών δεν μπορεί να συνεχίσει. Και όποτε δεν μπορούν να συνεχίσουν, βγάζουν [προς τα έξω] την πρώτη – πρώτη δικαιολογία: «Δεν μπλεκόμαστε [έτσι] στην πολιτική; Πώς μπορούμε να καλλιεργηθούμε με αυτόν τον τρόπο;» Αλλά η αλήθεια είναι, πως εκείνοι που το λένε αυτό, σε ένα θεμελιώδες επίπεδο ο τρόπος που βλέπουν την καλλιέργεια και [ο τρόπος που] συμπεριφέρονται είναι βασισμένα σε ανθρώπινο σκεπτικό. Η απώτατη πηγή αυτού, είναι ο φόβος που παίρνει τον έλεγχο.


Όπως είπα πριν, αυτή είναι η μορφή που η καλλιέργεια των απόστολων του Ντάφα λαμβάνει σήμερα – η καλλιέργεια γίνεται μεταξύ των απλών ανθρώπων, [όπου] και καλλιεργείστε χωρίς αποκοπή από τον καθημερινό κόσμο. Αυτό το συζήτησα [και πιο] πριν στη διδασκαλία του Φα: Είναι ακριβώς επειδή οι μαθητές του Ντάφα καλλιεργούν αυτόν τον τρόπο, που μπορούν να πετύχουν κάτι που δεν έχει ιδωθεί ποτέ πριν στην ιστορία – ένα ανθρώπινο πλάσμα να γίνεται θεϊκό μέσω της καλλιέργειας. (Χειροκρότημα) Επειδή γίνεται εν μέσω αυτών που συμβαίνουν στην ανθρώπινη κοινωνία, είναι πραγματικά ο ίδιος ο καλλιεργητής που ανταπεξέρχεται καλά μέσα στο δέλεαρ του επίγειου κέρδους, ο οποίος κάτω από τον έντονο καθημερινό πειρασμό καταφέρνει να αποβάλλει ανθρώπινες προσκολλήσεις, και να απορρίπτει κάθε μπέρδεμα που προκύπτει από την [ανθρώπινη] συναισθηματικότητα. Αυτή η μορφή καλλιέργειας στοχεύει κατευθείαν στο ανθρώπινο μυαλό, με την έννοια ότι, στοχεύει στα εξωτερικά ερεθίσματα [που δέχεται] ο καλλιεργητής, στις σκέψεις που προκαλούνται απ’ αυτά [τα ερεθίσματα], καθώς επίσης και στις άμεσες πράξεις του. Όσο αφορά αυτό το άτομο, εάν στην καλλιέργεια μπορεί να τα πετάξει μακριά όλα αυτά, τότε δεν καλλιεργεί τον εαυτό του; Δεν συγκρατεί τον εαυτό του ενώ [βρίσκεται] εν μέσω πραγματικών, και άμεσων συμφερόντων; Μπορούν οι απλοί άνθρωποι να το κάνουν αυτό; Δεν μπορούν. Και θα μπορούσαν οι καλλιεργητές του παρελθόντος; Ούτε αυτοί θα μπορούσαν. Έτσι οι μέθοδοι καλλιέργειας του παρελθόντος, όλοι οι διάφοροι τρόποι καλλιέργειας που έμειναν στην ανθρώπινη κοινωνία κατά την ιστορία, υιοθέτησαν τη μέθοδο της αναχώρησης από την κοινωνία για να καλλιεργήσουν. Δεν τόλμησαν να καλλιεργήσουν [μέσα] στον καθημερινό κόσμο, και πίστευαν ότι η καλλιέργεια εκεί δεν ήταν εφικτή. Αυτό ήταν επειδή δεν είχαν τον Μέγα Νόμο (Ντάφα) – δεν είχαν το Μέγα Νόμο να καθοδηγήσει την καλλιέργειά τους. Σήμερα υπάρχει ο Μέγας Νόμος για να καθοδηγήσει τους ανθρώπους. Τώρα μπορείτε να το πραγματοποιήσετε αυτό, και πράγματι, είναι κάτι που το έχετε βάλει σε εφαρμογή και το έχετε πραγματοποιήσει. Με άλλα λόγια, όχι μόνο αυτό το μονοπάτι της καλλιέργειας έχει χαραχτεί, αλλά και, οι τωρινές σας εμπειρίες έχουν εν αφθονία αποδείξει την ορθότητα αυτής της πορείας και την ωριμότητα των απόστολων του Ντάφα ως αποτέλεσμα της διαδικασίας της καλλιέργειας. Είστε τώρα στο τελευταίο στάδιο που οδηγεί προς την Ολοκλήρωση, και όλο αυτό τον καιρό, μέχρι και σήμερα, συνεχίζετε να το κάνετε με έναν εξαιρετικά σταθερό και στιβαρό τρόπο. Ακόμα κι αν παρουσιάστηκαν αδυναμίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το γεγονός είναι, πως αυτό συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή καλλιέργειας, γιατί σε κάθε μονοπάτι υπάρχουν [κι] εκείνοι που αποτυγχάνουν μεσοστρατίς – όλα αυτά είναι φυσιολογικά. Κάτω από τις δοκιμασίες στις οποίες το ανθρώπινο μυαλό υποβάλλεται, μια κατάσταση θα προκύψει σ’ έναν καλλιεργητή, [μια κατάσταση] όπου κατανοήσεις προερχόμενες και από θεϊκές και από ανθρώπινες σκέψεις είναι παρούσες και συγκρούονται. Όταν το ανθρώπινο σκεπτικό κερδίζει το πάνω χέρι, [τότε] αυτό το άτομο κατευθύνεται προς την ανθρωπινότητα. Όταν το θεϊκό σκεπτικό και οι ορθές σκέψεις ενός ατόμου κερδίζουν το πάνω χέρι, κατευθύνεται προς τη θέωση.


Ας το σκεφτούμε, πραγματικά: Τι είναι «πολιτική»; Με μερικούς ανθρώπους, όποτε [αυτοί] δεν καταλαβαίνουν τις ενέργειες που κάνουμε ενάντια στη δίωξη, αρχίζουν να λένε ότι «κάνουμε πολιτική». Όπως το βλέπω εγώ, οι συγκεκριμένοι εκείνοι άνθρωποι μεταξύ των αποστόλων μας του Ντάφα [για τους οποίους αυτό συμβαίνει] έχουν φόβο μέσα τους. Στην ουσία, είναι φόβος που προκαλεί αναστάτωση, οδηγώντας στην ανθρώπινη ανησυχία. Όσο για το πώς οι απλοί άνθρωποι βλέπουν [αυτό που κάνουμε], οι απόστολοι του Ντάφα δεν χρειάζεται να ανησυχούν για αυτό. Εφ' όσον εσείς, ένας απόστολος του Ντάφα, κάνετε τα πράγματα ορθά, θα μετασχηματίσετε το περιβάλλον γύρω σας, και θα αλλάξετε τους ανθρώπους. Δεν χρειάζεται να πείτε πάρα πολλά. Το Ντάφα μου διδάσκεται στους σημερινούς μαθητές του Ντάφα, όχι στους απλούς ανθρώπους, και δεν θα πρέπει να νοιάζεστε υπερβολικά για αυτό που οι άνθρωποι σκέφτονται. Εφόσον περπατάτε ίσια το δικό σας μονοπάτι καλλιέργειας εδώ στον ανθρώπινο κόσμο, ο καθένας θα σας δει με θετική αντίληψη.


Τι είναι «πολιτική»; Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για αυτό, ακόμη και μεταξύ των απλών ανθρώπων. Θα σας πω ότι η έννοια της «πολιτικής» που έχουν οι Κινέζοι, περιλαμβάνει τη λήψη οποιωνδήποτε δραστηριοτήτων κάνουν οι άνθρωποι, σαν απάντηση στη μορφή του πολιτικού συστήματος ή αυτές που έχουν να κάνουν με τις τακτικές του κράτους και αυτό το αποκαλούν «κάνω πολιτική». Στη δυτική κοινωνία είναι διαφορετικό. Όπως το σκέφτονται, τα πράγματα που οι άνθρωποι κάνουν στη δημόσια σφαίρα, όταν [αυτά] δεν περιλαμβάνουν χρήματα ή θρησκεία, τα υπολογίζουν σαν πολιτική. Αλλά ανεξάρτητα από το πώς ο όρος καθορίζεται ή πως γίνεται κατανοητός, αυτό που θέλω να σας διαβιβάσω είναι ότι η μορφή που παίρνει η καλλιέργεια δεν δεσμεύεται από τους αυστηρούς περιορισμούς. Η καλλιέργεια την οποία εσείς ξέρετε από την ιστορία περιλαμβάνει το Βουδισμό, τον αρχικό Βουδισμό, τον Ταοϊσμό, τον αρχικό Ταοϊσμό και τις μορφές καλλιέργειάς τους, μαζί με τον Καθολικισμό, το Χριστιανισμό, κλπ., και τις θρησκευτικές πρακτικές τους, και βέβαια έχουν υπάρξει και αρχαίες θρησκείες και διάφορες [άλλες] μορφές πίστης στο θείο. Η θρησκευτική πίστη είναι από μόνη της μια μορφή δραστηριότητας καλλιέργειας, και κατά τη διαδικασία της πίστης, ένα άτομο μπορεί να ανυψώσει τη σφαίρα σκέψης του – είναι τέτοιου είδους δραστηριότητα. Είτε έχουν είτε όχι την έννοια της «καλλιέργειας» στο Δυτικό πολιτισμό, κι αυτό υπολογίζεται ομοίως σαν καλλιέργεια και ομοίως απαιτεί από ένα άτομο να βελτιώνει τον εαυτό του. Δεν είναι η πορεία μιας ζωής που κινείται προς τη θέωση, μια [πορεία] καλλιέργειας;


Οποιαδήποτε όμως μορφή [καλλιέργειας] υιοθετεί ένας άνθρωπος, οποιαδήποτε μεταξύ εκείνων που έμειναν σε μας από το παρελθόν, θα σας πω, [πως] δεν είναι οι μόνες μορφές καλλιέργειας, και πολύ λιγότερο, όλες οι ζωές στο σύμπαν – ιδιαίτερα η ανθρώπινη φυλή – πρέπει να εμείνουν σε αυτές τις λίγες μορφές. Έτσι δεν είναι τα μοναδικά μονοπάτια προς τη θέωση. Είναι μόνο μερικές μορφές κουλτούρας καλλιέργειας που δόθηκαν στον άνθρωπο από τους άμετρους, αμέτρητους θεούς, και τίποτα περισσότερο από αυτό. Επιπλέον, δεν μπορούν να καταστήσουν αληθινά ικανό τον ίδιο τον άνθρωπο, ή, την κύρια ψυχή του, να καλλιεργηθεί σε έναν θεό. Στο παρελθόν ήταν πάντα η δευτερεύουσα ψυχή που έκανε την καλλιέργεια. Ο αληθινός άνθρωπος, ανεξάρτητα από τη μέθοδο με την οποία καλλιεργούνταν, θα είχε την δευτερεύουσα ψυχή του να αναχωρεί και ο ίδιος θα παρέμενε στον κύκλο της επαναγέννησης. Ο Βούδας Σακιαμούνι δήλωσε ότι υπήρχαν 84.000 τρόποι καλλιέργειας, αλλά αυτό ήταν μια κατανόηση που μεταβίβασε βασισμένος στη δική του σφαίρα [κατανόησης], και σε ένα ορισμένο πλαίσιο. Οι Ταοϊστές ισχυρίζονται ότι υπάρχουν 3.600 τρόποι καλλιέργειας, και αυτή είναι παρομοίως μια κατανόηση βασισμένη στην δική τους ιδιαίτερη σφαίρα [κατανόησης]. Η αλήθεια είναι, [πως] οι αρχές του Φα που δίδαξαν ήταν περιορισμένες. Άρα πόσα μονοπάτια υπάρχουν στον κόσμο που μπορούν να καταστήσουν ικανή μια ζωή να ανέλθει, να επιστρέψει σε ένα υψηλότερο βασίλειο; Υπάρχουν αμέτρητοι δρόμοι. Όσα πολλά αισθανόμενα όντα υπάρχουν, τόσα και μονοπάτια. Υπάρχουν τόσα πολλά. Με τόσες πολλές μορφές καλλιέργειας, τότε, φυσικά δεν μπορούν όλες να παρουσιαστούν εδώ στην ανθρώπινη κοινωνία. Ο Κόσμος έχει έναν αμέτρητο, ανυπολόγιστο αριθμό Φο, αμέτρητοι Θεοί, και επιπλέον, σε κάθε έναν από το πλήθος των θεών, ο Κόσμος στη θέση τους φαίνεται να είναι ήδη στο υψηλότερό του σημείο, χωρίς να υπάρχουν ζωές επάνω από αυτούς και να μην υπάρχει τίποτα πιο πάνω από κει που είναι. Αλλά στην πραγματικότητα, σε μεγαλύτερες σφαίρες υπάρχουν ακόμα πιο ασύγκριτα ογκώδη και υψηλά βασίλεια και ακόμη περισσότεροι Φο και Θεοί που είναι αναρίθμητοι, και όταν ατενίζουν τους θεούς κάτω από αυτούς, τους βλέπουν σαν απλούς ανθρώπους. Άρα πόσα μονοπάτια ακριβώς υπάρχουν; Είναι κι αυτά, αμέτρητα. Ξέρετε ότι ο Βούδας Σακιαμούνι επικύρωσε και φωτίστηκε στην δική του μέθοδο καλλιέργειας, η οποία συνοψίζεται στις λέξεις «δίδαγμα, συγκέντρωση, σοφία». Αυτό ήταν το μονοπάτι που ο Σακιαμούνι επικύρωσε και στο οποίο φωτίστηκε. Υπάρχουν τόσοι πολλοί Φο στο Κοσμικό σώμα, είναι απλά αμέτρητοι, ανυπολόγιστοι, κι όμως στον Κόσμο δεν υπάρχει δεύτερος Βούδας του οποίου η επικύρωση και η Φώτιση να αποτελείται από το «δίδαγμα, συγκέντρωση, σοφία». Με άλλα λόγια, κάθε θεός έχει το δικό του μονοπάτι, και το σύστημα κάθε θεού έχει για τα αισθανόμενα όντα του, τα μοναδικά πρότυπα και κριτήρια του δικού του βασιλείου, βασισμένα στο Νόμο του για την άνοδο ή την πτώση μιας ζωής. Επομένως δεν θα λέγατε πως υπάρχουν πάρα πολλές προσεγγίσεις στην καλλιέργεια; Ο αριθμός είναι τεράστιος.


Μιλώντας για όλα αυτά, πρέπει να σας πω: Εφόσον υπάρχουν τόσες πολλές μορφές καλλιέργειας σε αυτόν τον Κόσμο, κάποιος που βλέπει αυτήν την μορφή από μια ανθρώπινη προοπτική [θα μπορούσε να αναρωτηθεί], μήπως κατά την Επανόρθωση του Φα υπάρχει κάποια μορφή καλλιέργειας που δεν θα οδηγούσα τους μαθητές του Ντάφα να υιοθετήσουν και να την χρησιμοποιήσουν για να καλλιεργηθούν; Για να είμαι σαφής πάνω σ’ αυτό, εάν εγώ, ο Δάσκαλός σας, δεν σας οδηγούσα να πάρετε αυτό το μονοπάτι που περπατάτε σήμερα και αντ' αυτού χρησιμοποιούσατε μια διαφορετική μορφή, ακόμα και τότε θα μπορούσατε να καλλιεργηθείτε προς στην Ολοκλήρωση. Ξέρετε ότι ο Κόσμος περνά μέσα από την Επανόρθωση του Φα και όλα δημιουργούνται εκ νέου, και αυτό είναι ισοδύναμο με την αναδημιουργία του Κοσμικού στερεώματος, την αναδημιουργία του Κόσμου. Όσο για το ποια μορφή θα έχουν ο μελλοντικός κόσμος ή οι μελλοντικές ζωές, και με ποιο τρόπο θα υπάρχουν, ή ποιο είδος Φα και τι μέσα σωτηρίας των ανθρώπων θα μείνουν στο μέλλον – αυτό δεν είναι κάτι που οι ζωές του παρελθόντος μπορούν να καθορίσουν, και δεν είναι κάτι που οποιαδήποτε ζωή μπορεί να καθορίσει ανεξάρτητα από το πόσο υψηλά σε επίπεδο αυτή η ζωή μπορεί να είναι, γιατί εδώ πρόκειται για το τι χρειάζεται το μέλλον. Εφόσον οι ανάγκες του μέλλοντος είναι ο καθοριστικός παράγοντας, σκεφτείτε το, εάν ο Δάσκαλος επρόκειτο να σας έχει να καλλιεργήστε στα πλαίσια της πολιτικής της κοινωνίας, [τότε] αυτό θα είχε αποτέλεσμα; (Χειροκρότημα) Ναι! Σίγουρα θα είχε. Εφόσον είχε τα πρότυπα και τις απαιτήσεις του Φα, εφόσον οι ζωές μπορούσαν να ανυψωθούν, και εφόσον οι ζωές ήταν σε θέση να φθάσουν σε υψηλές σφαίρες, τότε αναμφισβήτητα θα λειτουργούσε, γιατί αυτή θα ήταν η επιλογή του μέλλοντος, η επιλογή του μελλοντικού Κόσμου, η επιλογή του από ποιας μορφής καλλιέργεια οι απόστολοι του Ντάφα είναι να περάσουν (Χειροκρότημα). Είναι μόνο ότι ο Δάσκαλος δεν επέλεξε να πάρετε εκείνο το μονοπάτι, να περπατήσετε το μονοπάτι της καλλιέργειας με εκείνο τον τρόπο. Έχω μεταδώσει σε σας μια πιο πλατιά, την πιο ιδανική μορφή καλλιέργειας, γιατί, «ο Μεγάλος Δρόμος δεν έχει μορφή»! (Χειροκρότημα) Κάθε ένας από σας είναι κομμάτι της κοινωνίας, ανήκοντας στα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, κάθε ένας έχει την δική του ασχολία ή επάγγελμα στην κοινωνία, και έχετε τις δικές σας δεξιότητες που έχετε αποκτήσει. Σε κάθε αντίστοιχη ρύθμιση, κάτω από την καθοδήγηση του Ντάφα και χωρίς μορφή, όλοι είναι σε θέση να καλλιεργηθούν. Δεν υπάρχουν κανόνες ή μέτρα, καμιά θρησκευτική τυπολατρία και καμιά διαταγή. Αυτό είναι κάτι που ούτε καν μία θεϊκή ύπαρξη κατά το παρελθόν τόλμησε να κάνει, αλλά σήμερα, οι μαθητές του Ντάφα και εγώ το έχουμε κάνει. (Χειροκρότημα) Γιατί είναι έτσι; Επειδή αυτός ο Φα είναι απέραντος, και ο Μέγας Νόμος του Κόσμου σώζει κατευθείαν τους μαθητές του Ντάφα. Μόνο μ’ αυτό τον τρόπο θα μπορούσε αυτό να επιτευχθεί.


Επιτρέψτε μου αλήθεια να πάω ένα βήμα παραπέρα. Τι σημαίνει «ανακατεύομαι με την πολιτική», και τι σημαίνει «μορφή καλλιέργειας»; Εδώ είναι όπου πολλοί άνθρωποι σφάλλουν. Υποθέστε ότι εγώ, ο Λι Χονγκτζί, είχα επιλέξει σε αυτήν την ζωή να είμαι αυτοκράτορας και να οδηγούσα μια ομάδα υπηκόων να καλλιεργηθούν. Αυτό θα λειτουργούσε; (Χειροκρότημα) Ναι! Σίγουρα! Εφόσον ο Φα ήταν ορθός και μπορούσε αληθινά να εξασφαλίσει ότι οι ζωές ανυψώνονταν, και εφόσον το μονοπάτι περπατούταν ορθά, τότε σίγουρα θα λειτουργούσε! Εάν ήταν πραγματικά όπως τα περιέγραψα, τότε, κι αυτό επίσης, θα μετρούσε ως η επιλογή του μέλλοντος, και επίσης θα ήταν η απαίτηση του Κόσμου του μέλλοντος. Ο Δάσκαλος δεν σας οδήγησε να πάρετε εκείνο το μονοπάτι, αυτό είναι όλο. Οτιδήποτε επιλέγεται και οποιοδήποτε μονοπάτι λαμβάνεται, έχει να κάνει με αυτό που το μέλλον χρειάζεται, και αυτό είναι που δίνει ο Δάσκαλος στους μαθητές του Ντάφα. Επέλεξα την καλύτερη μορφή καλλιέργειας να την δώσω σε όλους σας. (Χειροκρότημα) Αυτά για τα οποία μόλις μίλησα, όντας αρχές υψηλών επιπέδων, θα ήταν δύσκολο για ένα συνηθισμένο άτομο να καταλάβει. Απλά, δεν μπορεί να καταλάβει τέτοια πράγματα. Διδάσκω τον Φα στους μαθητές του Ντάφα, και σεις είστε απολύτως βέβαιοι, ως προς αυτό που οι μαθητές του Ντάφα κάνουν. Πίσω στα χρόνια που ο Δάσκαλος διέδιδε τον Φα, μίλησα για κάτι, και είναι κάτι για το οποίο πολλοί μαθητές έχουν ακούσει παλιότερα. Δηλαδή, πώς το Βουδιστικό και το Ταοϊστικό σύστημα έδωσαν μάχη μεταξύ τους, για το ποια εξωτερική εμφάνιση – Βουδιστική ή Ταοϊστική – θα επέλεγα. Διαφωνούσαν μανιωδώς για το ποιού είδους θεϊκής εξωτερικής μορφής θα προσελάμβανα για να διαδώσω τον Φα, εφόσον όποιο είδος θεϊκής εμφάνισης επιλεγόταν θα προσέδιδε τιμή και δόξα σε εκείνη την ομάδα Θεών και σε εκείνες τις ζωές. Σκεφτείτε το ο καθένας, εκείνη την περίοδο οι Ταοϊστές ήθελαν από μένα να χρησιμοποιήσω Ταοϊστική μορφή για να διαδώσω τον Φα, και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο τον τελευταίο καιρό η Ταοϊστική θρησκεία εμφανίστηκε στην Κίνα. Στο παρελθόν δεν υπήρχε καμία Ταοϊστική θρησκεία. Αυτή μεταδιδόταν από έναν δάσκαλο σε έναν μοναδικό μαθητή και γινόταν έτσι μυστικά, έτσι δεν μπορούσε να σώσει αισθανόμενα όντα σε μεγάλη κλίμακα, να σώσει όλα τα αισθανόμενα όντα, να περιλάβει τόσους πολλούς μαθητές, ή να έχει τόσους πολλούς ανθρώπους να φθάσουν στην Ολοκλήρωση. Ήταν λόγω αυτού που καθιέρωσαν την Ταοϊστική θρησκεία. Εν τούτοις, όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, και είναι πράγματα για τα οποία έχω μιλήσει παλαιότερα, έτσι δεν θα τα επαναλάβω ξανά.


Όλο αυτό σημαίνει πως, το ποια θεωρία για καλλιέργεια, ποια μέθοδο για πραγματοποίηση, και ποια εξωτερική μορφή υιοθετήθηκε για την καλλιέργεια των απόστολων του Ντάφα ήταν πολύ σημαντικά, και ιδιαίτερα σημαντικό ήταν το ποια μέθοδο ο Δάσκαλος θα υιοθετούσε. Κι αυτό διότι στην ιστορία ήξεραν καλά εκ των προτέρων ότι ο Ντάφα θα διαδιδόταν εδώ στην ανθρώπινη κοινωνία, και έτσι οι παλαιές δυνάμεις πάρα πολύ καιρό πριν, άρχισαν να κάνουν ρυθμίσεις για τα πράγματα. Και στην πραγματικότητα, δεν ήταν μόνο οι παλαιές δυνάμεις που έκαναν ρυθμίσεις αυτού του είδους. Με έναν Κόσμο τόσο απέραντο, ανεξάρτητα από το πόσο επεξηγώ τα πράγματα σε σας, το κάνω σε ένα πλαίσιο που μπορείτε να τα κατανοήσετε. Ανεξάρτητα από το πώς αυτή η υλική οντότητα ανέρχεται και σε ποιο βασίλειο φθάνει, είναι μόνο ένα γιγαντιαίο σύστημα, και γενικά μιλώντας είναι σε σχέση με αυτό το σύστημα που εξηγώ τα πράγματα σε σας. Στην πραγματικότητα ένα Κοσμικό σύστημα αυτού του είδους, ένα σύστημα τόσο τεράστιο, στα αισθανόμενα όντα [που υπάρχουν] μέσα του φαίνεται να είναι αέναο και απεριόριστο. Ακόμη και σε έναν γιγάντιο θεό έτσι εμφανίζεται να είναι. Αλλά στα πλαίσια ενός ακόμα πιο μακρινού, ακόμα πιο απέραντου Κοσμικού σώματος, δεν είναι στην πραγματικότητα παρά μια κουκκίδα σκόνης. Και σε ακόμα πιο μακρινούς χώρους υπάρχουν ακόμα κι άλλα αμέτρητα Κοσμικά σώματα όπως αυτό. Και σε θέσεις πάρα πολύ μακρινές για να φθάσει κανείς – θέσεις όπου ούτε οι θεοί [δεν] μπορούν να φθάσουν – υπάρχουν επίσης ακόμα περισσότερα απέραντα Κοσμικά σώματα. Πώς είναι εκεί οι ζωές; Πώς διακρίνονται [τα επίπεδα των ζωών] και πώς εκείνες οι ζωές βελτιώνουν τον εαυτό τους; Οι θεοί σε άλλα συστήματα δεν έχουν κανέναν τρόπο να το ξέρουν αυτό, και στην πραγματικότητα [ακόμα και να το ήξεραν] δεν θα το καταλάβαιναν. Αυτά τα πράγματα που συζητώ είναι ακατάληπτα για τους θεούς των άλλων Κόσμων.


Αυτό που λέω σε όλους σας είναι ότι πολλά πράγματα δεν είναι απλά ούτε στην ανθρώπινη κοινωνία. Ξέρετε ότι στη σημερινή κοινωνία υπάρχει πραγματικά μια εκθαμβωτική σειρά από διαφορετικά επαγγέλματα. Φαίνεται ότι αυτή η σύγχρονη κοινωνία είναι πολύ ακμάζουσα και τα έχει όλα. Γιατί είναι έτσι; Γιατί δεν ήταν έτσι στις αρχαίες κοινωνίες; Είναι επειδή, όπως είπα νωρίτερα, πολλές ζωές από μακρινά Κοσμικά σώματα έφεραν τα πράγματά τους εδώ στον ανθρώπινο κόσμο. Γιατί το έκαναν αυτό; Μόλις [πριν] μίλησα για το πώς ο Δάσκαλος έπρεπε να επιλέξει μεταξύ Βουδιστικής και Ταοϊστικής [εικόνας], πως ακόμη και η εξωτερική εμφάνιση ήταν πραγματικά σημαντική. Πώς θα μπορούσε λοιπόν, αυτό να είναι περιορισμένο μόνο σε αυτά τα πράγματα; Τα μονοπάτια της καλλιέργειας, τα διαφορετικά είδη τρόπων καλλιέργειας που δημιουργήθηκαν στην ιστορία για την ανθρωπότητα, και ακόμη και οι μορφές ύπαρξης πολλών εθνοτήτων και τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών πολιτισμών, ήταν όλα αποτέλεσμα εκείνων των θεών από τα μακρινά Κοσμικά σώματα που πρόσθεσαν το κομμάτι τους και παρουσίασαν για τον Ντάφα όλα αυτά που θα περιλαμβάνονταν στα μονοπάτια τους. Ο σκοπός ήταν να έλθουν εδώ όλα [αυτά] από τα οποία ο Λι Χονγκτζί θα έπρεπε να επιλέξει, έτσι ώστε να ήταν δίκαιο στον καθένα. Επιτρέψτε μου να δώσω μερικά απλά παραδείγματα. Όλοι ξέρετε ότι μαζί με τη ζωγραφική υπάρχει η μουσική και η γλυπτική. Αυτά τα πράγματα όπως επίσης και η σύγχρονη επιστήμη και τεχνολογία είναι όλα ξεχωριστές δεξιότητες για τις διάφορες όψεις της ανθρώπινης ζωής. Φαίνεται σαν τα ανθρώπινα όντα να δημιούργησαν αυτά τα πράγματα από μόνοι τους οι ίδιοι, και τα έκαναν για να εμπλουτίσουν την ανθρώπινη κοινωνία, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου έτσι. Ποιος είναι τότε ο πραγματικός λόγος; Επιτρέψτε μου να σας πω ότι αυτά στην πραγματικότητα είναι [κομμάτια από] καλλιέργεια και μοναδικά χαρακτηριστικά των βασιλείων των ζωών από μακρινά συστήματα. Η ανύψωση σε εκείνο το είδος βασιλείου περιλαμβάνει το συνδυασμό της κατανόησης αυτών των δεξιοτήτων με τον Φα. Απαιτεί την ανύψωση της κατανόησης, μια απεριόριστη ανοδική αναρρίχηση. Τα σωματίδια που απαρτίζουν τις υψηλού επιπέδου διαστάσεις είναι μικρότερα, και το πεδίο του ήχου εκεί, επίσης αποτελείται από μικροκοσμικά υλικά σωματίδια, έτσι η μουσική είναι πιο ευχάριστη στο άκουσμα και τα χρώματα ομορφότερα. Όλη αυτή η ύλη αποτελείται από υψηλού επιπέδου, μικροκοσμικά σωματίδια, τα οποία δεν μπορούν να βρουν οι ζωές στις χαμηλού επιπέδου διαστάσεις. Τα έργα και οι δεξιότητες εκεί, είναι πιο προηγμένες και μαγικές, και η ανύψωση μιας ζωής σημαίνει τη διπλή ανύψωση του επιπέδου και της ικανότητας, καθώς και βελτίωση της κατανόησης αυτής της ζωής στα διαφορετικά επίπεδα. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιώντας τις έννοιες των ανθρώπων στη γη για να το περιγράψω, όταν είστε σε θέση να δημιουργήσετε καλά πράγματα, είναι επειδή είστε καλό άτομο ή επειδή έχετε κάνει κάτι καλό. Αντιθέτως, μόνο όταν βλέπουν οι θεοί ότι είστε καλό άτομο θα σας χορηγήσουν σοφία και θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε πράγματα. (Χειροκρότημα) Δεν ελέγχεται η ανθρώπινη κοινωνία από τους θεούς; Όλα αυτά τα πράγματα στην πραγματικότητα έχουν στοιχεία του Φα μέσα τους. Εάν σας οδηγούσα να υιοθετήσετε εκείνες τις μεθόδους, θα ήσαστε ακόμα σε θέση να καλλιεργηθείτε; Ναι, θα μπορούσατε να καλλιεργηθείτε ακριβώς το ίδιο. Είναι μόνο ότι δεν σας οδήγησα να πάρετε τέτοια μονοπάτια. Εκείνες είναι μέθοδοι υιοθετημένοι από διαφορετικά Κοσμικά σώματα και διαφορετικές ζωές.


Όντας στη διαδικασία της Επανόρθωσης του Φα ανακάλυψα μια ορισμένη κατάσταση. Τι κατάσταση; θα ρωτήσετε. Σε ένα τεράστιο Κοσμικό σώμα που είναι πάρα πολύ μακριά, η ανύψωση των ζωών εκεί, είναι πολύ διαφορετική από αυτό που είναι κατανοητό από τις ζωές στο Κοσμικό σύστημα στο οποίο είστε μέσα. Συντηρούνται από τις δεξιότητές τους και τη συνεχή βελτίωση αυτών των δεξιοτήτων. Οι θεοί σε πιο υψηλό επίπεδο, καθώς φαίνεται, έχουν δέσει το κατά πόσο αυτές οι ζωές στα χαμηλότερα επίπεδα μπορούν να εφεύρουν πράγματα και κατά πόσο μπορούν να παραγάγουν πράγματα, με την ανύψωση των επιπέδων τους. Εάν το επίπεδο ενός προσώπου είναι ανυψωμένο, η σοφία του θα διευρυνθεί, και θα του επιτραπεί να παραγάγει πράγματα, να δημιουργήσει πράγματα, και να ανυψωθεί. Αφού ανυψωθεί, θα αντιληφθεί ξανά και ξανά ότι είναι σε θέση να επιτύχει αυτά τα πράγματα μόνο λόγω της ανόδου της ηθικής του, και θα συνειδητοποιήσει ότι είναι σε θέση να ανυψωθεί, μόνο και μόνο επειδή το δικό του επίπεδό του έχει ανέβει. Ολόκληρο εκείνο το ασύγκριτα γιγαντιαίο σύστημα είναι έτσι, ανυψώνεται [κάποιος] επιδιώκοντας κάποιο τύπο δεξιότητας. Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που τα αισθανόμενα όντα σε αυτό το Κοσμικό σύστημα, ειδικά στους σύγχρονους χρόνους, καταλαβαίνουν πως είναι η καλλιέργεια. Έτσι, το γιγάντιο κολοσσιαίο στερέωμα είναι πραγματικά εξαιρετικά απέραντο, περίπλοκο, και τακτοποιημένο. Όσον αφορά το τί παρουσιάζεται στην ανθρωπότητα, το ποια η ανθρωπότητα επιτρέπεται να ξέρει, και ακόμη οι δεξιότητες και τα διαφορετικά είδη πολιτισμών και οι διαφορετικοί τρόποι ύπαρξης για την ανθρωπότητα, τα ανθρώπινα όντα νομίζουν ότι ο σκοπός αυτών των πραγμάτων είναι για την ευδαιμονία της ανθρώπινης κοινωνίας. Τα ανθρώπινα όντα βλέπουν τη γνώση και τις διάφορες δεξιότητες μόνο ως πράγματα που, με την απόκτησή τους μέσω βιωμένης εμπειρίας, έχουν εμπλουτίσει τις ζωές τους και δημιούργησαν τους πολιτισμούς τους. Κανένα από αυτά δεν ισχύει. Τα ανθρώπινα όντα δεν έχουν δημιουργήσει τίποτα, και είναι ανίκανα να δημιουργήσουν οτιδήποτε. Εάν κάτι δεν υπάρχει στον Κόσμο, τότε τα ανθρώπινα όντα δεν έχουν καμία πιθανότητα να το δημιουργήσουν. Ακόμη και τα πιο ευτελή, εκφυλισμένα πράγματα στην κοινωνία εισήχθησαν από διάφορους θεούς. Αυτό έγινε επειδή η ανθρώπινη κοινωνία πηγαίνει σύμφωνα με την αρχή της αμοιβαίας παραγωγής και της αμοιβαίας παρεμπόδισης, έτσι παράλληλα με το καλό, [της] δίνεται και το κακό. Όμως όντας κακό, ο σκοπός δεν ήταν το να εισαχθεί. Ο λόγος είναι ότι αυτά τα πράγματα είναι τόσο διαφορετικά από τις απόψεις της ανθρωπότητας και οι διαφορές στις μορφές των ζωών είναι τόσο μεγάλες˙ μερικές είναι το τελείως αντίθετο των ορθών μορφών. Φυσικά, μερικά πράγματα έχουν γίνει ακόμα πιο σάπια από τότε που παρουσιάστηκαν εδώ μεταξύ των ανθρώπων, διότι στην ανθρώπινη κοινωνία υπάρχει το ζήτημα του πάθους, και κάτω από την επίδραση του πάθους αυτά τα πράγματα έχουν γίνει ακόμα πιο ελεεινά και βρώμικα. Έχουν γίνει πολύ χειρότερα από ότι ήταν αρχικά, και αυτό προκλήθηκε από την ίδια την ανθρωπότητα.


Μόλις τώρα μιλήσαμε για το ζήτημα της πολιτικής, τι σημαίνει «ανακατεύομαι με την πολιτική», και που αυτό οδήγησε τον Δάσκαλο να μιλήσει για αυτά τα πράγματα. Αυτό ήταν για να βοηθήσει να ελευθερωθεί η σκέψη σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να ρίξετε μια ματιά σε αυτό τον Κόσμο και να ξέρετε πώς να εξετάσετε τα διάφορα πράγματα της ανθρωπότητας. Δεν είναι όπως η ανθρωπότητα τα φαντάζεται πως είναι, δεν είναι τόσο απλά. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι καλλιέργειας. Αυτός ο Ντάφα που σας έχω μεταδώσει είναι τόσο τεράστιος, όμως υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι που πραγματικά μπορούν να καταλάβουν πόσο τεράστιος είναι ακριβώς, πόσο μοναδικός, και πόσο μεγαλειώδης πραγματικά είναι. Μόνο καλλιεργητές στα διαφορετικά επίπεδα μπορούν να βιώσουν πόσο ιερός είναι σε εκείνα τα επίπεδα, και [αυτοί] μόνο μέχρι εκείνο το σημείο. Καθώς οι καλλιεργητές προχωρούν προς την Ολοκλήρωση, και ειδικά αφού φθάσουν στην Ολοκλήρωση, τα πράγματα που θα τους αποκαλυφθούν, θα είναι τόσο ένδοξα, μεγαλοπρεπή, και θαυμαστά που είναι απλά απερίγραπτα. Ακόμη και οι Θεοί που είναι σε θέση να τα καταφέρουν εν μέσω της Επανόρθωσης του Φα θα μείνουν έκθαμβοι με ανεπανάληπτο δέος όταν τα δουν όλα αυτά. Ο νέος Κόσμος είναι ασύγκριτα λαμπρός, μεγαλειώδης, και ιερός.


Ως καλλιεργητές, μπορείτε να καταλάβετε και να κατανοήσετε αυτό που μόλις είπα. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να ειπωθούν αυτά τα πράγματα στους απλούς ανθρώπους. Όταν ξεκαθαρίζετε την αλήθεια μην λέτε για αυτά τα πράγματα. Εάν μιλήσετε για αυτά τα πράγματα, θα τρομάξετε τους ανθρώπους και θα βάλετε τη σκέψη τους σε αταξία. Θα είναι πολύ δύσκολο για αυτούς να τα καταλάβουν. Εάν όταν ξεκαθαρίζετε την αλήθεια μιλάτε για πράγματα σε σχετικά υψηλό επίπεδο, επιτρέψτε μου να σας πω, πως δεν θα σώζετε πλέον αισθανόμενα όντα αλλά αντ’ αυτού θα τα σπρώχνετε προς τα κάτω. Δεν μπορείτε να μιλάτε για πράγματα πάρα πολύ υψηλού επιπέδου. Η αναφορά σε πράγματα υψηλού ή χαμηλού επιπέδου δεν είναι ένα απλό θέμα πάνω στην εξάσκηση καλής κρίσης [για το τι πρέπει να πείτε ή όχι]. Είναι ένα ζήτημα τού εάν σώζετε αισθανόμενα όντα ή τα καταστρέφετε. Έτσι όταν ξεκαθαρίζετε την αλήθεια δεν πρέπει σε καμία απολύτως περίπτωση να μιλήσετε σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Αυτή τη στιγμή όταν ξεκαθαρίζετε την αλήθεια πρέπει μόνο να μιλάτε για τη δίωξη των απόστολων του Ντάφα, πώς το κακόβουλο κόμμα καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία της πίστης των Κινέζων, πώς ιστορικά το άθλιο κόμμα έχει καταδυναστεύσει τους Κινέζους και τους ανθρώπους των χωρών που ανήκουν στο αχρείο κομμουνιστικό μπλοκ, και πώς σήμερα διώκει τους μαθητές του Ντάφα με τον ίδιο τρόπο. Και αυτό αρκεί. Όσο για υψηλού επιπέδου καλλιέργεια και θεούς, δεν πρέπει να μιλάτε γι αυτά τα πράγματα. Είναι πολύ δύσκολο για τους απλούς ανθρώπους να τα καταλάβουν. Εσείς μπορείτε να τα καταλάβετε αυτά τα πράγματα, αλλά θυμηθείτε ότι κι εσείς αρχίσατε σαν συνηθισμένο άτομο και έχετε φτάσει να καταλάβετε και να αποδεχτείτε τις υψηλού επιπέδου αρχές του Φα αφού καλλιεργηθήκατε βήμα με βήμα μέχρι σήμερα. Με τον ίδιο τρόπο ο Δάσκαλος, διδάσκοντας τον Φα, άρχισε από το απλό και προχώρησε στο εμβριθές. Εάν σας είχα πει αυτά τα πράγματα από την αρχή, ή εάν σας τα είχα διδάξει έξι, επτά, ή οκτώ, χρόνια πριν, δεν θα ήσασταν σε θέση να τα δεχτείτε. Και ακόμα κι αν μπορούσατε να τα δεχτείτε, δεν θα είχατε ξεκάθαρα καταλάβει για το τι μιλούσα. Άρα, όντας αυτή η κατάσταση, εσείς όχι μόνο πρέπει να ξεκαθαρίζετε την αλήθεια, [αλλά θα] πρέπει επίσης να είστε συνετοί όταν το κάνετε αυτό. Πρέπει να το κάνετε με φρόνηση και να μην μιλάτε για πράγματα πάρα πολύ υψηλού επιπέδου.


Ήταν μεγάλο το διάστημα από τότε που ήρθα εδώ τελευταία φορά, έτσι πιθανώς να θέλετε να μιλήσω λίγο περισσότερο. (Χειροκρότημα) (Πολλοί ασκούμενοι λένε, «Δάσκαλε, παρακαλούμε καθίστε.») Ας το κάνουμε έτσι. Όπως ακριβώς κάναμε πριν, μπορείτε να γράψετε ερωτήσεις σε κομμάτια χαρτιού, περάστε τες επάνω, και κατόπιν θα τις απαντήσω. Γράψτε τις λέξεις μεγάλες. Προσπαθήστε όσο το δυνατόν να μην κάνετε ερωτήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την καλλιέργεια, και προσπαθήστε όσο το δυνατόν να μην ρωτάτε για πολλά πράγματα που μπορείτε να επιλύσετε από μόνοι σας ενώ καλλιεργείστε, γιατί πρέπει να περπατήσετε το δικό σας μονοπάτι. Το ίδιο ισχύει για κάθε μαθητή. Εάν [ήταν να πετύχετε] επειδή εγώ σας πήγα εκεί, τότε δεν θα μπορούσατε απολύτως να θεωρηθείτε κάποιος που καλλιεργήθηκε, και δεν θα είχατε καλλιεργηθεί. Είναι εξαιρετικό μόνο όταν όλες οι δοκιμασίες υπερνικούνται από σας τους ίδιους. Ο Βούδας Σακιαμούνι δεν επικύρωσε και φωτίστηκε στο δικό του «δίδαγμα, συγκέντρωση, σοφία»; Τα κατάφερε από μόνος του. Το ίδιο είναι και με σας: Όλοι πρέπει να περπατήσετε τα δικά σας μονοπάτια. Εντάξει, τώρα μπορείτε να περάσετε επάνω τα χαρτιά με τις ερωτήσεις σας. (Χειροκρότημα)


Δεν υπάρχει καμία διαφορά είτε αρχίσατε νωρίς είτε αργά στην καλλιέργεια. Ο καθένας που κάθεται εδώ σήμερα, ανεξάρτητα από το εάν είστε νέος ή παλιός μαθητής, όταν πρόκειται για την καλλιέργεια όλοι σας έχετε την ίδια αντιμετώπιση. Ο Δάσκαλος δεν θα σας αντιμετωπίσει διαφορετικά επειδή είστε νεότερος μαθητής, ούτε εγώ θα αντιμετωπίσω άλλους διαφορετικά επειδή είναι παλιοί μαθητές. Αλλά όντας μαθητές του Ντάφα, είστε καλλιεργητές. [Και εφόσον είστε] καλλιεργητές, πρέπει να καλλιεργηθείτε μ’ αυτό τον τρόπο. Φυσικά, για τους νεότερους μαθητές υπάρχει πάντα μια διαδικασία για να κατανοήσουν πράγματα, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Εφ' όσον μπορείτε αληθινά να καλλιεργήστε βασισμένοι στον Φα και να μελετάτε τον Φα τακτικά, θα είστε σε θέση γρήγορα να προφθάσετε.


Μπορείτε τώρα να προχωρήσετε και να περάσετε επάνω τα χαρτιά με τις ερωτήσεις.


Ανεξάρτητα από το πόση ισχύ έχει ο Δάσκαλος στην Όρθωση του Φα, η παλαιά δύναμη ακόμα προκαλεί εξωτερικά έναν διαμελισμό, και έχει διαχωρίσει την τεράστια δύναμη του Δασκάλου από την επιφάνεια. Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα ήταν σε θέση να δημιουργήσει αυτό το χώρισμα, αλλά χρησιμοποιούν τη μέθοδο της παράθεσης(αραδιάσματος) ενός τεράστιου πλήθους σε ένα σταθερό ρεύμα, χρησιμοποιώντας σαν χώρισμα μια γιγαντιαία μάζα και τον μακρύ, αποσπασμένο χωρόχρονο τον περιλαμβανόμενο μέσα σ’ αυτή την μάζα. Εξετάζοντας το από πιο πέρα από τα Κοσμικά σώματα, κάποιος μπορεί να δει ότι πολύ σύντομα αυτό θα ξεπεραστεί, όμως, με βάση το χρόνο της ανθρώπινης διάστασης αυτό είναι μερικά χρόνια. Μόλις όμως ξεπεραστεί, τότε ολόκληρου αυτού του Κόσμου η Επανόρθωση του Φα θα έχει ολοκληρωθεί. Έτσι όπως [διαπερνώ μέχρι τέλους] τη διαδικασία σύγκρουσης με αυτό, κάνουν μερικά πράγματα ενάντια στον Δάσκαλο, και έχουν κάποια επίδραση στο εξωτερικό σώμα του Δασκάλου. Από τις 20 Ιουλίου του 1999, το κακό έχει κάνει πολλά άσχημα πράγματα, αλλά δεν θα μιλήσω πάρα πολύ για αυτά τα πράγματα. Είναι τόσο τεράστιο το ποσό του κακού που υπάρχει για τον Δάσκαλο να το καθαρίσει, και ο Δάσκαλος πρέπει να αντέξει το κάρμα πολλών μαθητών, έτσι υπάρχει ένα ορισμένο ποσό ζημιάς που γίνεται στο εξωτερικό του σώμα.